wtf Do not Play without me :)

Go down

wtf Do not Play without me :)

Post  Marzipan on Mon Jul 27, 2009 4:28 pm

..dont do funny things without me flower

let me be a part of this.


yes, its me jocolor
avatar
Marzipan

Posts : 21
Join date : 2009-07-27
Age : 44
Location : Germany - Hannover

View user profile http://www.crazy-painters.de

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  n0cturnal on Mon Jul 27, 2009 4:43 pm

Very Happy:D:D Do you know who I am?
avatar
n0cturnal

Posts : 41
Join date : 2009-07-25
Age : 24
Location : h0n0lulu

View user profile http://twitter.com/punkrawx

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Marzipan on Mon Jul 27, 2009 4:54 pm

not sure.. but honolulu ..DimSum ?!?

am i right ?
avatar
Marzipan

Posts : 21
Join date : 2009-07-27
Age : 44
Location : Germany - Hannover

View user profile http://www.crazy-painters.de

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  n0cturnal on Mon Jul 27, 2009 5:20 pm

Haha yes, yup this is 100% Marzipan Very Happy
avatar
n0cturnal

Posts : 41
Join date : 2009-07-25
Age : 24
Location : h0n0lulu

View user profile http://twitter.com/punkrawx

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Vms100 on Mon Jul 27, 2009 11:29 pm

Oh my heavens its marzipan!

Welcome to clan, I know you so well from WeeD times. Btw, interested in creating matches? Very Happy

I add you to member list when i get onto computer (with my mobile like always)
avatar
Vms100
Admin

Posts : 271
Join date : 2009-07-21
Location : Left.

View user profile http://nextgen.forumakers.com

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  =Drain= on Tue Jul 28, 2009 12:06 am

lol! omg its marzipan Smile
well nice to meet u here again, mate

cheers
avatar
=Drain=
Admin

Posts : 219
Join date : 2009-07-25
Age : 24

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Solider134 on Tue Jul 28, 2009 12:53 am

Marzipan!!! :O father! omg Very Happy. I remember when you recruted me ... that put me crying Sad.
Welcome ! big father
avatar
Solider134

Posts : 340
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : Portugal city Porto but look behind you !!!

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Vms100 on Tue Jul 28, 2009 1:02 am

Yeah welcome inteed Smile
avatar
Vms100
Admin

Posts : 271
Join date : 2009-07-21
Location : Left.

View user profile http://nextgen.forumakers.com

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Marzipan on Tue Jul 28, 2009 3:06 am

thx alot... Smile
avatar
Marzipan

Posts : 21
Join date : 2009-07-27
Age : 44
Location : Germany - Hannover

View user profile http://www.crazy-painters.de

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Vms100 on Tue Jul 28, 2009 3:14 am

Marzipan wrote:thx alot... Smile

Wanna be a match organizer? Smile
avatar
Vms100
Admin

Posts : 271
Join date : 2009-07-21
Location : Left.

View user profile http://nextgen.forumakers.com

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Marzipan on Tue Jul 28, 2009 3:42 am

No, for this time not. Normal member is fine, @ the moment...
avatar
Marzipan

Posts : 21
Join date : 2009-07-27
Age : 44
Location : Germany - Hannover

View user profile http://www.crazy-painters.de

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  n0cturnal on Tue Jul 28, 2009 3:51 am

Vms100 wrote:
Marzipan wrote:thx alot... Smile

Wanna be a match organizer? Smile


I may be match organizer, but not for leagues, only for like clan vs clan scrims/war and such.
avatar
n0cturnal

Posts : 41
Join date : 2009-07-25
Age : 24
Location : h0n0lulu

View user profile http://twitter.com/punkrawx

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Vms100 on Tue Jul 28, 2009 3:54 am

n0cturnal wrote:
Vms100 wrote:
Marzipan wrote:thx alot... Smile

Wanna be a match organizer? Smile


I may be match organizer, but not for leagues, only for like clan vs clan scrims/war and such.

Then I can make you one

Marzipan wrote:No, for this time not. Normal member is fine, @ the moment...

Its ok.
avatar
Vms100
Admin

Posts : 271
Join date : 2009-07-21
Location : Left.

View user profile http://nextgen.forumakers.com

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  xikopm on Tue Jul 28, 2009 7:25 am

welcome mate, long time no see with your ak Razz
avatar
xikopm

Posts : 215
Join date : 2009-07-21
Age : 24
Location : Potugal

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Marzipan on Tue Jul 28, 2009 8:36 am

yeah Smile

i want to play now, butw idk where ... WeeD server ?

where do you play..!?
avatar
Marzipan

Posts : 21
Join date : 2009-07-27
Age : 44
Location : Germany - Hannover

View user profile http://www.crazy-painters.de

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  =Drain= on Tue Jul 28, 2009 8:42 am

Put into console: /connect weedclan.org:27961
avatar
=Drain=
Admin

Posts : 219
Join date : 2009-07-25
Age : 24

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Vms100 on Tue Jul 28, 2009 9:33 am

Marzipan wrote:yeah Smile

i want to play now, butw idk where ... WeeD server ?

where do you play..!?

I on the servers that arent full or empty. I hate playing on full servers.
avatar
Vms100
Admin

Posts : 271
Join date : 2009-07-21
Location : Left.

View user profile http://nextgen.forumakers.com

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Mr.Hangover on Tue Jul 28, 2009 12:09 pm

hey marzi! welcome to clan mate.
avatar
Mr.Hangover

Posts : 217
Join date : 2009-07-21
Age : 29
Location : Finland

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  xikopm on Tue Jul 28, 2009 3:20 pm

i play in almost all servers that has less than 150 ping (tdm/ts/bomb)
avatar
xikopm

Posts : 215
Join date : 2009-07-21
Age : 24
Location : Potugal

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Solider134 on Wed Jul 29, 2009 12:49 am

Vms100 wrote:
Marzipan wrote:yeah Smile

i want to play now, butw idk where ... WeeD server ?

where do you play..!?

I on the servers that arent full or empty. I hate playing on full servers.

Me too and with more people we need nades
avatar
Solider134

Posts : 340
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : Portugal city Porto but look behind you !!!

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  xikopm on Wed Jul 29, 2009 1:18 am

i play normally with 10-15 ppl
avatar
xikopm

Posts : 215
Join date : 2009-07-21
Age : 24
Location : Potugal

View user profile

Back to top Go down

Re: wtf Do not Play without me :)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum